Kevätkokouskutsu Aikakauslehtien Päätoimittajat ry

27.2.2024

Kevätkokouskutsu
Aikakauslehtien Päätoimittajat ry

Aikakauslehtien Päätoimittajat APY ry:n kevätkokous pidetään ravintola Lasipalatsin Palmuhuoneessa keskiviikkona 13.3.2024 klo 11.30 osoitteessa Mannerheimintie 22-24.

Kokouksessa käsitellään sääntöjen 9 §:ssä määrätyt asiat. Ohessa kokouksen esityslista.

Tällä kertaa kokouksessa ei ole ulkopuolista vierailijaa, vaan tarkoitus on päästä rauhassa juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia kollegoiden kesken. Lounaan lomassa keskustelemme myös Apy:n mentorointiohjelmasta ja kuulemme viimeisimmässä mentorointiohjelmassa mukana olleen mentori-aktoriparin, Maija Toppilan ja Venla Kujakallion, kokemuksia ja oppeja. Tilaisuuden jälkeen jäsenistölle lähtee myös kysely, jossa kartoitetaan tulevan mentorointiohjelman toiveita. Mentorointiohjelmaa on alustavasti lupautunut vetämään Super-lehden päätoimittaja Päivi Jokimäki, joka on kouluttautunut myös ratkaisukeskeiseksi coachiksi.

Tilaisuudessa tarjoillaan Lasipalatsin lounasmenu. Tarjoilumäärien varmistamiseksi ilmoittaudu ennakkoon 8.3.2024 klo12 mennessä nettilomakkeella. Myöhemmin ilmoittautuville tai ilmoittautumatta paikalle saapuville ei voida luvata tarjoilua.

Kokousmateriaali lähetetään ilmoittautuneille sähköpostitse ennen kokousta.

Jos haluat osallistua mutta et pysty ilmoittautumaan nettilomakkeen kautta, olethan yhteydessä apyfame@gmail.com

Esityslista:
1.Kokouksen avaus
2.Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri sekä kaksi pöytäkirjantarkastajaa/ääntenlaskijaa
3.Todetaan kokouksen osanottajat, laillisuus ja päätösvaltaisuus
4.Vahvistetaan esityslista
5.Käsitellään vuoden 2023 vuosikertomus
6.Käsitellään vuoden 2023 tilinpäätösaineisto ja vahvistetaan tilinpäätös
7.Päätetään vastuuvapauden myöntämisestä johtokunnalle ja muille tilivelvollisille
8.Kokouksen päättäminen

Tervetuloa!