APY:n kanssa Pariisiin syyskuussa!

9.5.2019

Tämän vuoden koulutusmatka suuntautuu Pariisiin 19-22.9.2019. Luvassa on jälleen tasokas ohjelma, jota vielä valmistellaan.

Tiedotamme tässä vaiheessa ajankohdan, niin voitte varata sen kalenteriinne ja ilmoittaa kiinnostuksestanne. Matkan osallistujamäärä on rajallinen.

Tälle koulutusmatkalla voi myös hakea apurahaa, hakemus osoitetaan johtokunnalle ja lähetetään sähköpostilla apy.ry@kolumbus.fi, mielellään 31.5.2019 mennessä.

Lentoaikataulu: 19.9.2019 Helsinki-Pariisiklo 07.35-09.40 AY1571

22.9.2019 Pariisi -Helsinki klo 15.10-19.00 AY1576

Hotelli

Holiday Inn Paris Gare de Lyon Bastille **** 11-15, rue de Lyon, 75012 Paris https://www.ihg.com/holidayinn/hotels/us/en/paris/parba/hoteldetail?cm_m... Sijainti Pariisin keskustassa lähellä Gare de LyonI TGV-rautatieasemaa. Opéra Bastille on 5 minuutin kävelyn päässä ja Seinen rantaa Pitkin Notre Dame on noin 15 minuutin kävely. Huoneita 120 ,joissa suihku ja wc, hiustenkuivaaja, ilmastointi, taulu-TV, maksuton WIFI, parkettilattia. Hotellissa ravin-tola ja aulabaari sekä kokoustilat.

Ilmoittaudu alustavasti apy.ry@kolumbus.fi

Keväisin terveisin