Tarvitsemme apuasi!

24.6.2019

Apy ry:n 40-vuotisjuhlalehteen tulee kavalkadi aikakauslehtien kansia kaikilta yhdistyksemme olemassaolon vuosikymmeniltä eli 1980-, 1990-, 2000- ja 2010-luvulta. Koska APY perustettiin 1979, 1970-luvun loppukin on  mahdollinen. Siitä tulee hauska, kannet ja maailma niiden takana on muuttunut paljon!

Ole siis kiltti ja lähetä omasta lehdestäsi vähintään neljä kansikuvaa graafikollemme Anna Mattssonille:  anna@mattssonmattsson.fi. Joitakin lehtiä ei tuolloin vielä ollut olemassa, ja jotkin julkaisut ovat lopettaneet ilmestymisensä, mutta kaikki ovat yhtä tervetulleita. Visualisti valitsee niistä monipuolisen ja näyttävän kokonaisuuden. Isojen talojen päällikkötoimittajat: tehkää yhteistyötä ja jos mahdollista, delegoikaa tiedostojen etsiminen tai kansien skannaaminen markkinoinnille.

Kannet kannattaa lähettää niin suurena kun löytyy, esimerkiksi pdf:nä. Myös jpg tai tiff käy hyvin, jos pdf:ää ei löydy. Ja jos liite on liian iso, Wetransferilla voi lähettää ilmaiseksi: https://wetransfer.com/

Dead line on 20. elokuuta.

Toimituskunnan puolesta

Maija Toppila