Vierailu Tanssin taloon & kolmen koreografian ilta 31.5

2.5.2023

Tervetuloa tutustumaan Tanssin taloon ja katsomaan ranskalaisen huipputanssiryhmän Lyon Opera Balletin esitystä 31.5.

Helsingin Kaapelitehtaalla sijaitseva Tanssin talo on Suomen ensimmäinen tanssille omistettu tapahtuma- ja esitystila. Mukaan  vierailulle mahtuu 25 ensiksi ilmoittautunutta. Ennen esitystä Tanssin talon viestinnän asiantuntija Saara Oranen kertoo meille talon toiminnasta ja arkkitehtuurista. Esittelyn jälkeen tarjolla on kuohuvaa ja pientä suolaista.

Lyon Opera Ballet on profiloitunut erityisesti nykytanssin ja -baletin esittäjänä. Ryhmä saapuu Tanssin taloon koreografi William Forsythen ja Pierre Pontviannen kolmen teoksen illalla. Lisää esityksestä voit lukea täältä: https://www.tanssintalo.fi/ohjelma/lyon-opera-ballet-forsythe-pontvianne Esitykset ovat osa Tanssin talon kansainvälistä vierailusarjaa, joka tuo Suomeen tanssin kiinnostavimpia ryhmiä ja tekijöitä maailmalta.

Tapaamme 17.45 Kaapelitehtaan katetulla Lasipihalla (Kaapeliaukio 3).  Esitys alkaa kello 19.00 ja sen kesto on noin 1 h 45 min. (sis. väliajan).

Mukaan mahtuu 25 ensimmäisenä ilmoittautunutta. Ilmoittauduthan 17.5 mennessä.

Käyttämättä jäänyt, peruuttamaton ilmoittautuminen vie jonkun toisen paikan ja maksaa yhdistykselle, joten tässä tilaisuudessa on käytössä NoShow-maksu 50€. Voit tarvittaessa perua ilmoittautumisesi sähköpostitse apyfame@gmail.com ennen 26.5.

Tilaisuuden kuluja katetaan Kopioston yhdistykselle maksamilla Kopiostokorvauksilla.