World Media Congress verkossa - hanki edullinen lippu Apyn kautta!

14.8.2020

Koronapandemian vuoksi myös tämänvuotinen World Media Congress järjestetään verkossa. Neljän viikon aikana 2.-30 syyskuuta äänessä on yli sata media-alan vaikuttajaa eri puolilta maailmaa. Tilaisuuteen rekisteröityneet voivat kuunnella noin tunnin kestäviä esitelmiä joko on-line tai tallenteina. www.Fippcongress.com

Apyn kautta sinun on mahdollista hankkia lippu edulliseen 30 euron hintaan. Yhdistys rahoittaa tapahtumaan osallistumista Kopioston maksamilla kopiostokorvauksilla. Lippujen oikea hinta on 329 euroa https://fippcongress.com/event/fipp-world-congress-2020/

Nyt on hyvä tilaisuus kuulla esimerkiksi, mitä mieltä Bloomberg Media Groupin toimitusjohtaja Justin B. Smith on median tulevaisuudesta tai mitä National Geographicin päätoimittaja Susan Goldberg ajattelee naisista. Entä mitä kuuluu Painonvartijoille? Perinteikkään Weight Watchers -brändin muodonmuutoksesta kertoo äskettäin WW UK:n johtoon siirtynyt Anna Hill. Muutos on aiheena myös Erin O’Maralla, jonka luotsattavana on USA:n vanhin edelleen ilmestyvä viikkolehti The Nation. The Economistin uutiskirjetuotannosta vastaava Sunnie Huang paljastaa, miten lehti houkuttelee lukijoita. Sarjakuvakustantajana tunnettu tanskalainen Egmont Publishing on Torsten Bjerre Rasmussenin johdolla löytänyt menestyksekkään kasvustrategian. Toimitusjohtaja neuvoo, miten digitaalisessa maailmassa kannattaa luovia. Tuottaja ja kirjoittaja Dave Jorgenson puolestaan näyttää, miten Washington Post on onnistunut saamaan nuoria uutisbrändin äärelle.

Ohjelmassa on myös useita paneelikeskusteluja kiinnostavista aiheista kuten luovuudesta, journalismista koronan aikaan sekä tapahtumien järjestämisestä.

fippcongress.com/full-agenda/

Ilmoittaudu pian, sillä 30 euron lippuja on tarjolla vain rajallinen määrä! Lipputiedustelut apyfame@gmail.com.

World Media Congress -tapahtuman järjestää kansainvälinen aikakauslehtien järjestö FIPP. Tapahtuma on järjestyksessä 43. ja alun perin se oli tarkoitus pitää tänä vuonna Portugalissa. Verkossa järjestettävään kongressiin on yhdistetty myös Digital Innovators Summit, johon APY:n piti huhtikuussa tehdä opintomatka.